torstai 28. heinäkuuta 2011

018

Harvoin keksiviikot (Kyllä, keksiviikot. Vaihtoehtoinen nimitys alkaa s:llä) ovat yhtä tapahtumarikkaita, kuin eilinen oli. Pikkulauantain kunniaksi päädyin lipittämään mojito-lonkkua istuen lukion pihalla, ja illan toista juomaa istuen pikkukylän paikallisessa. Ilta sisälsi paljon puhetta, vielä enemmän naurua ja mukavasti ihmisiä. Kuitenkin tuijotin puhelintani ja toivoin, etten olisi yksin kaikkien niiden tuttujen keskellä. Mukaan innostui reilusti yli kymmenen henkilöä, eikä minusta tuntunut edes pahalta nähdä entistäni sormus vasemmassa nimettömässään. Toivottavasti hän on saanut elämänsä vihdoin järjestykseen.

Ennen iltaa, jonka päätteeksi humalaisin kieri maassa ja kiipesi makaamaan auton etuikkunalle oli toimelias päivä. Nousin muutaman tunnin unien jälkeen viemään veljeä hammaslääkäriin, ja kävimme kotimatkalla mummolassa kahvilla. Katsoimme Kaksin karkuteillä, johon suorastaan rakastuin! Suosittelen lämpimästi, todella hyvä leffa. Tein ihan hyvää ruokaa, ja sain Aukusti-nimiselle palmuvehkalleni kaverin. Se on rahapuu, jota kutsun täten Eleonooraksi. Lisäksi söimme kakkua nimipäivän kunniaksi.

Tunteja on jäljellä maksimissaan 31. HUOMENNAHUOMENNAHUOMENNA! Tajuatteko, huomenna! Saan kultani lähelleni. Vihdoin. *Sydänryöppy*

Kulta, näytät varmasti hyvältä jopa kurkkusalaateissa.

2 kommenttia:

  1. ihanaihanaihanaihana<3 se on niiiin täydellinen hetki ku se koittaa 8) mulle kulti pisti jo matkalla viestiä että pitää käydä sille olutta ostamassa :D samantien ku pääsi mun autonkyytiin matkahuollosta nii pullon korkki aukes.. tai no oikeestaa kaveri oli mulle kuskina :)
    ei päästäny kulti eteen istuun vaa oikee patisti mut sen kans taakse :) ei irrottanu otetta koko matkalla :) eikä kyl koko vkl meinannu päästä mua silmistään =)
    baarissa koitettii käydä mut muru oli nii väsy, (niin kyllä minäki) että lähettii aikasin pois :) siinä pitsoja uunista ootellessa kulti sano yhtäkkiä vaa että "tiiäkkö mitä?" mie että no mitä.. "mä oon niin onnellinen ku mulla on sut" <33

    että mä toivon ja tiedän että siellä on odotettavissa varmasti kans maailman ihanin vkl :))) ONNEA! :)
    ps. sori ku innostuin selittään 8)

    VastaaPoista
  2. ZeroH: Awww, kuulostaa ihanalta viikonlopulta! :)

    VastaaPoista

Lahjoita murunen ajatuksistasi? :3