maanantai 23. tammikuuta 2012

197



Unissani saan virallisia asiakirjoja, jotka kertovat minun menehtyneen, vaikka tietääkseni olen täysissä sielun ja ruumiin voimissa. Todellisuudessa seuraan nettikeskusteluja ja tahtoisin ehkä olla mukana politiikassa. Hain tilaukseni postista, ostin merkkejä liimattavaksi kuoriin ja totesin, että äiti on opettanut minut pahoille tavoille. Nettikaupat ovat houkuttavia.

Ostin donitseja ja E tulee sittenkin viikonlopuksi luokseni. Maailma pyörii taas raiteillaan, vaikka koenkin suurta halua facepalmata vaalikeskustelun yleiselle tasolle ja sukulaisten & tuttavien ns. argumenteille. Siinä kaikki tältä erää. Pahus, pitäisi taas kirjoittaa kirje.

Ai niin. Hei tyypit, jos luette näitä sahajauhopään sepustuksia vielä, saa esittää kysymyksiä. Aihepiiri vapaa. Vastaan, elleivät ne ole ihan poskettoman sopimattomia. ;o

Kulta, sano että pitäisi lukea pääsykokeisiin.

2 kommenttia:

  1. Ihanaa että E tuleekin lomille! :) Mä oon kerran saanut sellasen yllätyksen, että perjantaina kun murun piti olla viikonloppu kiinni, tulikin viesti että "Katotaanko joku sun hömppäleffa tänään? :)". Tiedän siis riemuntunteen. :)

    Mitä oot hakemassa opiskelemaan? :) ärsyttävää yrittää saada niskasta itteä kiinni...

    VastaaPoista
  2. R: Kirjallisuutta olisi suunnitelmissa lukea ensi syksynä. :3 Tahdoin moista jo täksi vuodeksi, mutta olin hakenut toiseen kaupunkiin, ja sitten sattuikin eräs hölmöläinen kävelemään elämääni, joten en viime keväänä eksynyt edes pääsykokeeseen asti.

    VastaaPoista

Lahjoita murunen ajatuksistasi? :3