tiistai 13. joulukuuta 2011

156

Tuli mieleeni, ettei minua yhtään harmita, vaikka E kömpi lomille luokseni toissamaanantaina hippusen kaljoissa. Minua ei harmita enää edes se, että kyseinen hölmöläinen meni unohtamaan erään tärkeän päivän. Sain tänään pari-kolme viestiä eilisen kommunikaatiokatkon jälkeen ja olen oikein tyytyväinen.

Tirkistelijä oli aamulla taas vauhdissa. Aina, kun kämppis laittoi valot huoneeseensa, alkoi kuulua askelia. Kävimme katsomassa ulkona ja toteamassa jäljet hyvinkin todellisiksi sekä tuoreiksi. Minäkin sain liikuteltua puista kukkalaatikkoa melkoisen vaivattomasti, ja kiivettyäni sen päälle olin oikein hyvällä näköalapaikalla. Jos alle 160-senttinen tähyilee vaivatta sisään sen päältä, saatikka sitten pidempi henkilö... Kirjoitin mokomalle hiipparille tervehdyksen, jonka asetin ikkunalle.

"MOI. Voisit tirkistelyn sijaan vaikka kerätä postimerkkejä."


Näin kamalia painajaisia. Menetin E:n niissä. Heräsin nyyhkytykseeni.

Offtopic: Olen jo päättänyt kuka presidenttiehdokkaista saa ääneni.

Kulta, etkö muka oikeasti aio äänestää?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Lahjoita murunen ajatuksistasi? :3